Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Online pharmacy haul!

Πρόσφατα ανακάλυψα πως η frezyderm, ξεκίνησε καινούρια σειρά με προϊόντα για ακνεϊκά δέρματα, και αν και πέρασε πλεον η εφηβική ακμή, εξακολουθώ να βγάζω που και που σπυράκια και να έχω στίγματα, επειδή έχω αρκετά λιπαρό δέρμα, και βάφομαι αρκετά συχνα.
Μπήκα λοιπόν στο site του online φαρμακείου που ψωνίζω να ψάξω τα προϊοντα.

Υπήρχαν αρκετές κρέμες και καθαριστικά, που ενώ μπήκα στον πειρασμό δεν πήρα, κυρίως γιατί έχω όλα όσα χρειάζομαι από αυτα τα προϊόντα, και δεν ήθελα να σπαταλήσω τα λεφτά μου άσκοπα. Παρατήρησα όπως και μία μάσκα καθαρισμού, που ήταν στην αγαπημένη μου μορφή. Peel off!!
Την παρήγγειλα και πηγαίνοντας στο φαρμακείο, μου γυάλισαν και οι καινούριες συσκευασίες της Apivita για τις μάσκες, οι οποίες είναι κα-τα-πλη-κτι-κες!!

Για την μάσκα της frezyderm, θα σας πω απλα πως εχει καταπληκτική συσκευασία. Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα γιατί την πήρα σήμερα κι όλας.
Είναι αυτή:
Λέει, πως όπως ξεφλουδίζουμε τη μάσκα, παίρνουμε μαζί και ρύπους ,σμήγμα, καθώς και μαύρα στίγματα. Ειλικρινά ελπίζω να λειτουργεί.
Η τιμή της χωρίς την έκπτωση είναι 18.43 και εγώ την αγόρασα στα 12.90, και είναι στα 50ml


Ύστερα, αγόρασα μια μάσκα-κρέμα απολέπισης της apivita, την οποία είχα χρησιμοποιήσει μόνο σε φακελάκι και μου είχε φανεί καταπληκτική.
Είναι το face scrub με billberry το οποίο είναι για απολέπιση και λάμψη.
Το ωραίο με αυτό το scrub είναι πως περιέχει κόκκους jojoba και αμυγδάλου, που προσφέρουν ήπια απολέπιση, ΑΛΛΑ! περιέχει και οξέα φρούτων που κάνουν μια απολέπιση χωρίς τρίψιμο. Γι αυτό, αυτή η κρέμα, εκτός από το μασαζ πάνω στην επιδερμίδα που κάνετε όπως με κάθε scrub, θέλει και 5 λεπτά πάνω στο δέρμα για να δράσει, όπως όλες οι μάσκες.
Προκαλεί υπεραιμία, δηλαδή θα παρατηρήσετε ένα κοκκίνισμα και ένα ήπιο κάψιμο στο πρόσωπό σας. Μην ανησυχήσετε. Η υπεραιμία προκαλεί την ανανέωση των κυττάρων, γι αυτό και κάνει τόσο καλή δουλειά αυτή η κρέμα. Μετά θέλει μια καλή ενυδατική, ή μια καλή μάσκα ενυδάτωσης. Καλύτερα να την κάνετε μετά τη δύση του ήλιου, και ιδανικά βράδυ, ώστε να μη σας περιορίσει η κοκκινίλα στις εξόδους σας.
Η μάσκα-κρέμα είναι αυτή:
(σε φακελάκι, και στην καινούρια -υπέροχη- συσκευασία-)
Είναι στα 50ml και εγώ την πήρα από 14 ευρώ, στα 9.80

Θα επανέλθω με review για τη μάσκα της frezyderm. Μέχρι τότε πείτε μου τί καινούριο αγοράσατε που έχει να κάνει με περιποίηση??

2 σχόλια:

  1. η μασκα της απιβιτα ειναι ερωτας..και γω προσφατα την δοκιμασα και εμεινε κατενθουσιασμενη...φυσικα περιμενω τη γνωμη σου και για τη μασκα της frezyderm..πολυ ομορφο το μπλογκ..χαιρομαι που σε ανακαλυψα..φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ασε και έκανα χτες καθαρισμό με την πρόπολη, οπότε σήμερα δεν έχει και πολλά να καθαρίσει η μάσκα, και πρέπει να περιμένω 2-3 μέρες :/
      ευχαριστω πολυυυυυ :))))) *.*

      Διαγραφή