Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

[Insert Adjective] Hair, Don't Care!

Το σημερινό ποστ, όπως μαρτυρά και ο τίτλος, έχει να κάνει με τα μαλλιά!
Θα μοιραστώ μαζί σας όλες αυτες τις πληροφορίες που θα ήθελα να ξέρω όταν ξεκινούσα να φτιάχνω τα μαλλιά μου και αφορούν κυρίως σπαστά/κατσαρά μαλλιά που φριζάρουν, δείχνουν πάντα ταλαιπωρημένα και αποτελούν πονοκέφαλο για όλες εμάς που τα κουβαλάμε.

Επειδή από μικρή ένιωθα άσχημα με την λατρεμένη μου αφάνα, ξεκίνησα να τα ισιώνω από πολύ νωρίς, με φυσικό επακόλουθο να αφυδατωθούν και να καούν. Θα σας γράψω λοιπόν για τον τρόπο που  τα προστατεύω από τις κακουχίες (καιρικές συνθήκες, θερμότητα, κ.α.), πώς τα φτιάχνω, είτε κατσαρά, είτε ίσια, και πώς τα περιποιούμαι όταν τα έχω φορμάρει για να κρατήσει το χτένισμα περισσότερο.

Αρχικά, όλα ξεκινούν από ένα καλό κούρεμα. Ανάλογα με το πώς σκοπεύετε να χτενίζετε τα μαλλιά σας, μιλήστε με τον κομμωτή σας/την κομμώτρια σας για το κατάλληλο κούρεμα που θα ελαχιστοποιεί το styling που θα χρειάζονται. Αν πχ θέλετε να αφήνετε τα μαλλια σας ελέυθερα και να τους δίνετε όγκο, ένα εύκολο κούρεμα είναι να τα φιλάρετε. Αν όμως θέλετε να έχετε ένα αυστηρό και πιο "επαγγελματικό" στυλ, καλό είναι να τα κόψετε όλα στο ίδιο μήκος.
Εγώ επειδή ήθελα να ελαχιστοποιήσω τον όγκο, και τα ισιώνω συχνά, τα έκοψα όλα αυστηρά στο ίδιο μήκος.

Λούσιμο:Στο λούσιμο, βασικό είναι να καθαρίζετε καλά τα μαλλιά σας από τα κατάλοιπα των προϊόντων που χρησιμοποιείτε και το καυσαέριο. Ένα ήπιο σαμπουάν χωρίς πολλά χημικά και parabens είναι ιδανικό. Ύστερα, εαν τα μαλλιά σας είναι λεπτά, ευαίσθητα και λιπαρά, καλό είναι να χρησιμοποιείτε το κατάλληλο μαλακτικό σε κάθε λούσιμο από τη μέση της τρίχας μέχρι τις άκρες, και μία μάσκα μία φορά την εβδομάδα, πάλι ανάλογα με τον τύπο μαλλιών σας.
Επειδή τα δικά μου μαλλιά είναι πολύ σκληρά και άγρια, έχω αντικαταστήσει πλήρως τη μαλακτική με τη μάσκα, σε κάθε μου λούσιμο.
Τέλος, σημαντικό είναι στο τελευταίο ξέβγαλμα να χρησιμοποιείτε όσο πιο κρύο νερό αντέχετε (ή να τα περνάτε με ένα παγάκι), ώστε να είναι μετά τα μαλλιά σας λαμπερά και να φριζάρουν λιγότερο.
[Απ'όσο ξέρω με τη δική μου εμπειρία, ιδανικό είναι να λούζεστε κάθε δεύτερη μέρα, και όποτε μπορείτε να καθυστερείτε το λούσιμο, ώστε να μην ξηραίνεται η τρίχα, και γενικότερα να μη χρησιμοποιείτε πολύ καυτό νερό γιατί δημιουργεί ξηροδερμία.]


Στέγνωμα:Ο,τι τύπο μαλλιών και να έχετε,και ο,τι συσκευή και να χρησιμοποιείτε, σημαντικό είναι να χρησιμοποιείτε ένα προϊόν θερμοπροστασίας, ανάλογα με το τι θέλετε να κάνετε στα μαλλιά σας.

Για ίσιωμα:Εγώ που ισιώνω τα μαλλιά μου συχνά και δε θέλω να φριζάρουν, χρησιμοποιώ το γαλάκτωμα της Lorvenn Silk So Stra!ght. Το αγοράζω από το Hondos Center, και κοστίζει γύρω στα 5 ευρώ. Εξαφανίζει το φριζάρισμα και ισιώνει τα μαλλιά από το πιστολάκι, με αποτέλεσμα να μου παίρνει πλέον το ίσιωμα με το σίδερο μόλις 20 λεπτά, από τη 1μιση ώρα που έπαιρνε πριν ( έχω πάρα πολλά μαλλιά). Για να διατηρηθούν στον ύπνο, καλό είναι να τα πιάνετε πολύ ψηλά στο κεφάλι, χαλαρά με ένα χοντρό λάστιχο, και όταν κάνετε ντους να τα τυλίγετε με μία καθαρή στεγνή πετσέτα ώστε να μην επηρεαστούν από την υγρασία.
 Μετά από ίσιωμα με σίδερο:



Για κατσαρά μαλλιά:Όταν θέλουμε να στεγνώσουμε φυσικά κατσαρά/σπαστά μαλλιά, βάζουμε ένα προϊόν θερμοπροστασίας, και ύστερα έναν καλό αφρό, σε όλα τα μαλλιά γυρίζοντας το κεφάλι μας ανάποδα, και πλάθοντας τα μαλλιά με τα χέρια μας. Ύστερα ξεκινάμε να στεγνώνουμε από τη ρίζα του μαλλιού για να αποκτήσουν όγκο. Μόλις στεγνώσουν οι ρίζες, ξαναγυρίζουμε κανονικά και στεγνώνουμε απο τις άκρες βοηθώντας με τα χέρια μας. Αν θέλουμε έξτρα όγκο, περνάμε ένα προϊόν που λέγεται "hottest chalk της Lakme" και είναι μια σκόνη που όπως περιγράφει στο site, δίνει στα μαλλιά όγκο και ευελιξία, τα κάνει να δείχνουν ματ, και επιμελώς ατιμέλητα. Προσωπικά το έχω δοκιμάσει μόνο σε κομμωτήριο, και πιστεύω πως αν βρείτε κάποιο καλό αφρό, είναι υπερβολή να βάλετε και αυτό. Για να διατηρηθούν δε χρειάζετε να κάνετε πολλά πράγματα, καθώς δεν έχουν συγκεκριμένο σχήμα και απλά χρειάζονται ένα ανακάτεμα με τα δάχτυλα αν νιώσετε πως έχουν χάσει τον όγκο τους.
Μετά από φορμάρισμα σε κομμωτήριο με τα προϊόντα που προανέφερα



Τέλος για έξτρα ενυδάτωση, χρησιμοποιώ 2 φορές το μήνα λάδι καρύδας, το οποίο απλώνω στα μαλλιά μου από τη μέση έως τις άκρες, και το αφήνω όσο περισσότερο αντέχω (εαν θέλετε μπορείτε και να κοιμηθείτε με αυτό στα μαλλιά και να τα λούσετε την επόμενη μέρα), και όταν έχω να πάω κάπου και θέλω να φαίνεται το χτένισμα μου πιο επίσημο, χρησιμοποιώ ένα σπρέι με μικροσωματίδια λάμψης της Schwarzkopf, το οποίο προσθέτει λάμψη στην τρίχα.

Τα προϊόντα που χρησιμοποιώ αυτόν τον καιρό:
Σαμπουάν:
Timotei Φρεσκάδα και Δύναμη με 0% parabens.
Μάσκα:
Πιο οικονομικές: Garnier Fructis Goodbye Damage, Gliss Keratin Ultimate Repair
Πιο ακριβές: Macadamia Natural Hair Deep Repair Masc, Phytorelax Mavadamia Oil Complex Instant Shine Masc
Θερμοπροστασία:
Lorvenn Silk So Stra!ght
Αφρός:
Lakme Natural Boost
Σπρέι Λάμψης (για ιδιαίτερες περιστάσεις):
Gliss Hair Serum with liquid keratin
Λάδι Καρύδας:
Cococare 100% Natural Coconut Oil

Ευχαριστώ πολύ για τις πληρόφορίες την Ίνα Γαλάτη από το κομμωτήριο Akis Galatis Luxury Hair Salon. (αν βρίσκεστε στην Πάτρα, κλείστε αμέσως ραντεβού, το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!)

4 σχόλια:

  1. Τι ωραίο μαλλί! Πολύ ωραίο, αναλυτικό και χρήσιμο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχουμε ακριβώς το ίδιο φυσικό μαλλί και στην αρχή μου έπαιρνε κι εμένα μιάμιση ώρα το ίσιωμα και εκνευριζόμουν. Τελευταία χρησιμοποιώ αυτό για θερμοπροστασία: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/9/5/9/8/9200000005178959.jpg
    το οποίο αφήνει μετά το ίσιωμα μια ελαφριά,γλυκιά μυρωδιά.

    Αυτή την κρέμα νύκτας μία φορά τη βδομάδα (δε χρειάζεται ξέβγαλμα το επόμενο πρωί,γιατί δε λαδώνει): http://beautyblog.gr/blog/wp-content/uploads/keratinology-damaged-overni.jpg

    Επίσης,το κοντίσιονερ της σειράς Keratinology για βαμμένα μαλλιά (η κερατίνη αναδομεί την τρίχα) και το σαμπουάν Head & Shoulders πράσινο μήλο.

    Πολύ χρήσιμο post,με έψησες να δοκιμάσω το Silk So Stra!ght χαχα. :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν παλεύεται αυτό το μαλλι
      Εμένα δυστυχώς ο,τι και να βάλω πριν το ίσιωμα, πάντα μυρίζει άσχημα για λίγη ώρα μετά
      Επίσης δεν χρησιμοποιώ πλεον head n shoulders γιατί είναι πάρα πολύ δυνατό και μου κάνει ξηροδερμία
      Για μαλλια σαν τα δικά μου, θέλει 4 πατήματα της αντλίας το so stra!ght για να βρέξεις καλά τα μαλλιά. Αν και δε λαδώνει, αν σου λαδώνουν βάλε το πολύ 3

      Διαγραφή